Зміст :
Які є гарантії на товар і що вони дають?
На що поширюється гарантія від виробника?
Причини і умови повернення товару
Чи можна повернути товар, якщо немає чека?
Як оформити повернення товару?
Товар підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі:
Як визначається заводський дефект?
Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі:
Задоволення гарантійних вимог можливе лише за умови дотримання правил монтажу, використання та догляду за товаром, викладених в інструкції з експлуатації.
Які є гарантії на товар і що вони дають?
На весь товар, крім того, що міститься в переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», діє:
На що поширюється гарантія від виробника?
На кожен товар виробником встановлений індивідуальний гарантійний термін, який може поширюватися тільки на частину товару. Наприклад, на корпус змішувача з латуні встановлена гарантія 5 років, а на його комплектуючі (запірний елемент, ручки, аератор, шланги і т. Д.) - 1 рік.
На деякі товари або його деталі гарантія від виробника не передбачена. З термінами гарантій від виробника на кожну торгову марку і тип товару можна ознайомитися тут .
Причини і умови повернення товару
Чи можна повернути товар, якщо немає чека?
Так, можна.
В разі втрати чека необхідно написати заяву (див. приклад заяви) на ім'я директора магазину YORSH про отримання копії товарного чека, і відправити його менеджеру в месенджері або на e-mail. Після знаходження чека оформити повернення товару.
Як оформити повернення товару?
Обмін або повернення товару провадиться особисто або поштовим відправленням до вказаної адреси: місто Харків, Харківська область, проспект Льва Ландау, 155А
В разі повернення з вини продавця (заводський брак, не той товар) вартість транспортування компенсує покупцеві продавець. В інших випадках вартість транспортування оплачує покупець.
Зв'яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів електронною поштою ([email protected]) або за телефоном (+38 (095) 700 00 51), щоб подати запит на повернення. Повернення коштів відбувається протягом 3-х банківських днів після прийому складом повернення (товару).
Як оформити ремонт товару?
Товар підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі :
Як визначається заводський дефект?
Заводський дефект визначається сертифікованими експертами авторизованого сервісного центру. Для цього покупцеві необхідно відправити товар в сервісний центр.
Якщо причиною поломки став заводський дефект, продавець (від імені виробника) зробить гарантійний ремонт або заміну товару, і відшкодує покупцеві транспортні витрати.
Якщо поломка сталася з іншої причини і випадок не є гарантійним, експерти сервісного центру за бажанням покупця можуть полагодити товар за окрему плату.
Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі :
Що робити, якщо на поломку не поширюється гарантія?
Якщо випадок вашої поломки не є заводським браком, ви можете скористатися послугою ремонту (заміни частин) товару в нашому сервісному центрі за окрему плату.