Гарантія та повернення
Зміст :
Які є гарантії на товар і що вони дають?
На що поширюється гарантія від виробника?
Причини і умови повернення товару
Чи можна повернути товар, якщо немає чека?
Як оформити повернення товару?
Товар підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі:
Як визначається заводський дефект?
Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі:
Задоволення гарантійних вимог можливе лише за умови дотримання правил монтажу, використання та догляду за товаром, викладених в інструкції з експлуатації.
Які є гарантії на товар і що вони дають?
На весь товар, крім того, що міститься в переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», діє:
- Гарантійний термін згідно із Законом України - 14 днів (не рахуючи дня покупки) для обміну або повернення купленого товару згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
- Гарантійний термін від виробника - період часу, протягом якого продавець (від імені виробника) зобов'язується безкоштовно відремонтувати або замінити товар неналежної якості (товар з виробничими дефектами конструкцій і матеріалів).
На що поширюється гарантія від виробника?
На кожен товар виробником встановлений індивідуальний гарантійний термін, який може поширюватися тільки на частину товару. Наприклад, на корпус змішувача з латуні встановлена гарантія 5 років, а на його комплектуючі (запірний елемент, ручки, аератор, шланги і т. Д.) - 1 рік.
На деякі товари або його деталі гарантія від виробника не передбачена. З термінами гарантій від виробника на кожну торгову марку і тип товару можна ознайомитися тут .
Причини і умови повернення товару
- Ви можете повернути або обміняти товар протягом перших 14 днів з моменту покупки. Щоб скористатися цією можливістю обміну або повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:
- Товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування;
- Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
- Обмін чи повернення товару неналежної якості. Якщо упаковка була розкрита та/або товар використовувався, він підлягає поверненню тільки у разі заводського дефекту, визначити який у закритій упаковці або не використавши неможливо. Для цього мають бути дотримані такі умови:
- Товар відсутній у переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»;
- Присутній товарний чек і гарантійний талон;
- Товар повинен бути переданий на експертизу у фірмовій упаковці, що має товарний вигляд, і в повній комплектації;
- Товар не повинен мати інших (механічних) ушкоджень (подряпин, відколів, вм'ятин) і т.д.;
- Заповнена он-лайн форма з коротким описом дефекту, умов установки і експлуатації (надається менеджером).
Чи можна повернути товар, якщо немає чека?
Так, можна.
В разі втрати чека необхідно написати заяву (див. приклад заяви) на ім'я директора магазину YORSH про отримання копії товарного чека, і відправити його менеджеру в месенджері або на e-mail. Після знаходження чека оформити повернення товару.
Як оформити повернення товару?
- Заповнити заявку на повернення товару
- Отримати рішення по заявці протягом 3-х робочих днів
- Повернути товар (у разі підтвердження)
Обмін або повернення товару провадиться особисто або поштовим відправленням до вказаної адреси: місто Харків, Харківська область, проспект Льва Ландау, 155А
В разі повернення з вини продавця (заводський брак, не той товар) вартість транспортування компенсує покупцеві продавець. В інших випадках вартість транспортування оплачує покупець.
Зв'яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів електронною поштою ([email protected]) або за телефоном (+38 (095) 700 00 51), щоб подати запит на повернення. Повернення коштів відбувається протягом 3-х банківських днів після прийому складом повернення (товару).
Як оформити ремонт товару?
- Гарантійний ремонт:
- Заповнити заявку на ремонт товару
- Отримати рішення по заявці протягом 3-х робочих днів
- Надіслати товар в сервісний центр на підтвердження наявності заводського браку
- негарантійний ремонт:
- Заповнити заявку на ремонт товару
- Уточнити умови з менеджером по телефону
- Надіслати товар на ремонт в сервісний центр
Товар підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі :
- виробничий дефект конструкції або матеріалів.
Як визначається заводський дефект?
Заводський дефект визначається сертифікованими експертами авторизованого сервісного центру. Для цього покупцеві необхідно відправити товар в сервісний центр.
Якщо причиною поломки став заводський дефект, продавець (від імені виробника) зробить гарантійний ремонт або заміну товару, і відшкодує покупцеві транспортні витрати.
Якщо поломка сталася з іншої причини і випадок не є гарантійним, експерти сервісного центру за бажанням покупця можуть полагодити товар за окрему плату.
Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі :
- несправності, викликаної неправильним монтажем, експлуатацією та ремонтом;
- несправності, викликаної забрудненнями води, потраплянням всередину сторонніх предметів, ушкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів грубої очистки);
- природного зносу виробів;
- механічних пошкоджень;
- несправностей, викликаних порушенням правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- використання не за призначенням;
- ушкоджень, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- неправильного транспортування або зберігання товару;
- контакту з речовинами, несумісними з працездатністю продукту;
- дефектів, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійного лиха);
- ремонту некваліфікованим фахівцем.
Що робити, якщо на поломку не поширюється гарантія?
Якщо випадок вашої поломки не є заводським браком, ви можете скористатися послугою ремонту (заміни частин) товару в нашому сервісному центрі за окрему плату.