uk
ru
Ваш кошик порожній
uk
ru
Ваш кошик порожній
Каталог товарів
Информация о магазине

Гарантія та повернення

Зміст :

Які є гарантії на товар і що вони дають?

На що поширюється гарантія від виробника?

Причини і умови повернення товару

Чи можна повернути товар, якщо немає чека?

Як оформити повернення товару?

Як оформити ремонт товару?

Товар підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі:

Як визначається заводський дефект?

Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі:

Що робити, якщо на поломку не поширюється гарантія?

Задоволення гарантійних вимог можливе лише за умови дотримання правил монтажу, використання та догляду за товаром, викладених в інструкції з експлуатації.

Які є гарантії на товар і що вони дають?

На весь товар, крім того, що міститься в переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», діє:

  1. Гарантійний термін згідно із Законом України - 14 днів (не рахуючи дня покупки) для обміну або повернення купленого товару згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
  2. Гарантійний термін від виробника - період часу, протягом якого продавець (від імені виробника) зобов'язується безкоштовно відремонтувати або замінити товар неналежної якості (товар з виробничими дефектами конструкцій і матеріалів).

На що поширюється гарантія від виробника?

На кожен товар виробником встановлений індивідуальний гарантійний термін, який може поширюватися тільки на частину товару. Наприклад, на корпус змішувача з латуні встановлена ​​гарантія 5 років, а на його комплектуючі (запірний елемент, ручки, аератор, шланги і т. Д.) - 1 рік.

На деякі товари або його деталі гарантія від виробника не передбачена. З термінами гарантій від виробника на кожну торгову марку і тип товару можна ознайомитися тут .

Причини і умови повернення товару

  1. Ви можете повернути або обміняти товар протягом перших 14 днів з моменту покупки. Щоб скористатися цією можливістю обміну або повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:
    1. Товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
    2. Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
    3. Збережені всі ярлики і заводське маркування;
    4. Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
  2. Обмін чи повернення товару неналежної якості. Якщо упаковка була розкрита та/або товар використовувався, він підлягає поверненню тільки у разі заводського дефекту, визначити який у закритій упаковці або не використавши неможливо. Для цього мають бути дотримані такі умови:
    1. Товар відсутній у переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»;
    2. Присутній товарний чек і гарантійний талон;
    3. Товар повинен бути переданий на експертизу у фірмовій упаковці, що має товарний вигляд, і в повній комплектації;
    4. Товар не повинен мати інших (механічних) ушкоджень (подряпин, відколів, вм'ятин) і т.д.;
    5. Заповнена он-лайн форма з коротким описом дефекту, умов установки і експлуатації (надається менеджером).

Чи можна повернути товар, якщо немає чека?

Так, можна.

В разі втрати чека необхідно написати заяву (див. приклад заяви) на ім'я директора магазину YORSH про отримання копії товарного чека, і відправити його менеджеру в месенджері або на e-mail. Після знаходження чека оформити повернення товару.

Завантажити шаблон заяви

Як оформити повернення товару?

  1. Заповнити заявку на повернення товару
  2. Отримати рішення по заявці протягом 3-х робочих днів
  3. Повернути товар (у разі підтвердження)

Обмін або повернення товару провадиться особисто або поштовим відправленням до вказаної адреси: місто Харків, Харківська область, проспект Льва Ландау, 155А

В разі повернення з вини продавця (заводський брак, не той товар) вартість транспортування компенсує покупцеві продавець. В інших випадках вартість транспортування оплачує покупець.


Зв'яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів електронною поштою ([email protected]) або за телефоном (+38 (095) 700 00 51), щоб подати запит на повернення. Повернення коштів відбувається протягом 3-х банківських днів після прийому складом повернення (товару).

 

Як оформити ремонт товару?

  1. Гарантійний ремонт:
    1. Заповнити заявку на ремонт товару
    2. Отримати рішення по заявці протягом 3-х робочих днів
    3. Надіслати товар в сервісний центр на підтвердження наявності заводського браку
  2. негарантійний ремонт:
    1. Заповнити заявку на ремонт товару
    2. Уточнити умови з менеджером по телефону
    3. Надіслати товар на ремонт в сервісний центр

Товар підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі :

  1. виробничий дефект конструкції або матеріалів.

Як визначається заводський дефект?

Заводський дефект визначається сертифікованими експертами авторизованого сервісного центру. Для цього покупцеві необхідно відправити товар в сервісний центр.

Якщо причиною поломки став заводський дефект, продавець (від імені виробника) зробить гарантійний ремонт або заміну товару, і відшкодує покупцеві транспортні витрати.

Якщо поломка сталася з іншої причини і випадок не є гарантійним, експерти сервісного центру за бажанням покупця можуть полагодити товар за окрему плату.

Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговування в разі :

  1. несправності, викликаної неправильним монтажем, експлуатацією та ремонтом;
  2. несправності, викликаної забрудненнями води, потраплянням всередину сторонніх предметів, ушкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів грубої очистки);
  3. природного зносу виробів;
  4. механічних пошкоджень;
  5. несправностей, викликаних порушенням правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  6. використання не за призначенням;
  7. ушкоджень, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  8. неправильного транспортування або зберігання товару;
  9. контакту з речовинами, несумісними з працездатністю продукту;
  10. дефектів, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійного лиха);
  11. ремонту некваліфікованим фахівцем.

Що робити, якщо на поломку не поширюється гарантія?

Якщо випадок вашої поломки не є заводським браком, ви можете скористатися послугою ремонту (заміни частин) товару в нашому сервісному центрі за окрему плату.