График работы: 9:00 - 18:00
  • Ваш кошик порожній

Часті питання

  • Додавання вподобаних товарів до Списку бажань;
  • Перегляд історії та відстеження статусу замовлень;
  • Сповіщення про надходження товарів, яких немає в наявності, і зниження ціни;
  • Список переглянутих товарів;
  • Перегляд чату з менеджером і списку Ваших відгуків.

У нас є точка видачі товару, де можна оглянути і забрати замовлений товар. Перед візитом зв'яжіться з нами, ми доставимо потрібний товар в пункт видачі. Він знаходиться за адресою м.Харків, проспект Московський 89 і працює з 10 до 18 по будням. Приходьте, підкажемо і покажемо.

Так, наша продукція оригінальна і надходить безпосередньо з заводу-виготовлювача. Всі сертифікати знаходяться в загальному доступі на сторінці Про нас.

Ми будемо намагатися, щоб у Вас залишилися позитивні враження від взаємодії з нашим інтернет-магазином. Але в будь-якому випадку найкраща подяка для нас - чесний відгук.

Залишити відгук

Ви можете описати свій досвід, запропонувати поліпшення або просто подякувати. Ми беремо до уваги кожне повідомлення.

Так, ми працюємо на умовах ОПТу і дропшіппінгу.

Зв'яжіться з нами, ми розповімо Вам умови. Завжди раді новим співпрацям.

Скасувати замовлення можна зателефонувавши на один з номерів, вказаних на сторінці Контакти. Радимо дзвонити нам як тільки Ви передумали, для скасування замовлення без втрат.

Ні, але замовлення до 150 грн. відправляються по 100% передоплаті.

Зв'яжіться з нами і ми проконсультуємо Вас по товарах, їх якості, торговим маркам, відповімо на Ваші питання і зможемо запропонувати варіанти для вибору.

Зв'яжіться з нами, ми підберемо Вам відповідний товар.

Якщо Ви не використали товар, збережена оригінальна упаковка, гарантійні документи і чек, ви можете обміняти або повернути товар протягом перших 14 днів після отримання .

Детальніше на сторінці Гарантія та повернення.

На весь товар поширюється 14 денний термін для повернення або обміну згідно ст. 9 Закону України про захист прав споживачів

На деякі товари також діє гарантійний термін від виробника протягом якого продавець (від імені виробника) зобов'язується безкоштовно відремонтувати або замінити товар неналежної якості (товар з виробничими дефектами конструкцій і матеріалів).

Детальніше на сторінці Гарантія та повернення.

Так. Все описано на сторінці Гарантія та повернення.

Якщо у Вас виникли якісь запитання, звертайтеся в месенджерах, спливаючому у чаті або телефонуйте за телефонами, вказаними у Контактах.

У зареєстрованих користувачів є можливість додати товар в лист очікувань і включити оповіщення про надходження.

Вартість доставки оплачується одержувачем. Виняток - акції, зворотна пересилання при заміні товару помилково магазину або при виявленні заводського браку.

Детальніше на сторінці Доставка і оплата.

Ми відправляємо у всі населені пункти, де є точки видачі Нової пошти або Укрпошти.
Так, в пункті самовивозу за адресою Московський проспект89 в день замовлення або на наступний (залежить від наявності в точці видачі). Точка видачі працює по буднях з 9:00 до 18:00.

При оформленні замовлення можна вибрати додаткову послугу від компаній перевізників Доставка кур'єром”/“Підйом на поверх (Нова пошта) або Доставка до дверей (Укрпошта), яка покупцем оплачуються окремо.

Детальніше на сторінці Доставка і оплата.

Відповідальність за збереження товару з моменту передачі експедитором в транспортну компанію лежить на транспортної компанії.

Ваше завдання перевірити відповідність товару замовленому при отриманні і, в разі невідповідності, оповістити про це нас і співробітників транспортної компанії.

Потрібно перевірити відповідність товару замовленому, його кількість, комплектацію та наявність гарантійних документів (якщо додаються). Також зверніть увагу на цілісність самого товару і його упаковки.

У разі невідповідності або дефектів, оповістити про це нас і співробітників транспортної компанії.

 
Увага!
При перевірці проточних водонагрівачів на пошті не підключайте їх до електричної мережі. Це можна робити тільки після того, як він буде заповнений водою. Недотримання цієї вимоги може призвести до пошкодження крана і позбавить власника права на гарантійний ремонт.
Звернутися до нас будь-яким способом (що спливає чат, месенджери, телефонний дзвінок). Дані випадки розглядаються в індивідуальному порядку.
В першу чергу повідомте про це нам і співробітникові транспортної компанії в момент отримання товару в пункті видачі або в присутності кур'єра. Бажано зафіксувати факт поломки, зробити фото або відео. Ми розберемося з чиєї вини сталися пошкодження (транспортною компанією в процесі перевезення або товар був спочатку пошкоджений) і знайдемо вихід.

Для запобігання таких ситуацій завжди перевіряйте замовлення при отриманні, в відділенні або при кур'єрі. В ідеалі фіксуйте момент розпакування на відео.

 
Увага!
При перевірці проточних водонагрівачів на пошті не підключайте їх до електричної мережі. Це можна робити тільки після того, як він буде заповнений водою. Недотримання цієї вимоги може призвести до пошкодження крана і позбавить власника права на гарантійний ремонт.

Вартість доставки розраховується транспортними компаніями.

Орієнтовна мінімальна вартість:

🔴 Нова Пошта - 35 грн

🟡 Укрпошта - 30 грн

🔵 Джастін - 25 грн

Підсумкова сума залежить від об'ємного ваги товару і відстані між відділеннями.

Терміни доставки залежать від компаній-перевізників і вказані на їх офіційних сайтах. В середньому це від 1 до 3 днів.

Також на терміни доставки впливає швидкість оплати: при онлайн оплаті картою замовлення надходить в збірку тільки після надходження грошей. Важливо зробити оплату до 13:00, щоб товар був відправлений в цей же день.

Замовлення, які були прийняті у вихідні будуть відправлені в понеділок.

Доставка здійснюється 🔴 Новою поштою, 🟡 Укрпоштою або 🔵 Justin. Можна також самостійно оплатити і забрати в пункті самовивозу.

Детальніше на сторінці  Доставка і оплата.

Товар можна забрати протягом 5 робочих днів з моменту надходження в пункт видачі.

У нас передбачена онлайн оплата картою (Visa, Mastercard), оплата готівкою в пункті самовивозу, а також оплата при отриманні.
Ні.

Оплатити можна тільки у гривні.

Так. У пункті самовивозу за адресою м. Харків, проспект Московський 91 або при доставці після оплати.

Залишилися питання?
Задайте їх нам через цю форму або замовте зворотній дзвінок, ми Вам зателефонуємо і на все відповімо!